Hidratarea sanatoasa

Angajamentul nostru: Motivarea oamenilor in alegerea apei ca optiune de hidratare pentru o viata mai sanatoasa

 

Dorim sa contribuim la formarea unor generatii mai sanatoase, prin partajarea cunostintelor noastre cu privire la obiceiurile de hidratare si promovand apa simpla, provenita din orice sursa, ca optiune principala de hidratare a persoanelor si familiilor. Strategia privind hidratarea sanatoasa ne orienteaza abordarea in cursul anului 2016 si in urmatorii ani.

Progresele inregistrate pana in prezent

Am colaborat cu Universitatea din Davis, California, intr-un studiu recent, publicat in ziarul Appetite, care a testat beneficiile apei potabile pentru functionarea memoriei si atentiei in randul copiilor cu varste cuprinse intre 9 si 12 ani. Potrivit rezultatelor acestui studiu, consumul de apa care conduce treptat la modificarea starii de hidratare creste performanta cognitiva.

Pe baza concluziilor unor astfel de studii, colaboram cu organisme de sanatate publica, mediul academic, organizatii non-guvernamentale (ONG) si cu sectorul privat in campanii de promovare a apei ca optiune recomandata pentru o hidratare sanatoasa.

De exemplu, Nestlé Waters din Mexic a facut echipa cu Ministerul Federal al Sanatatii, pentru a crea un program national de hidratare pentru familii. Dupa evenimentul de lansare, care a avut loc in luna iulie 2016, in Mexico City, si care a atras peste 40 000 de persoane, am intreprins un tur media in alte cinci orase importante si am organizat campanii de informare pe tema hidratarii sanatoase, intitulate Brigazi de hidratare, la principalele universitati din tara. Suntem in curs de examinare a planurilor de desfasurare a unor initiative similare si in alte tari.

Nestlé Waters din America de Nord sprijina initiativa „Drink Up” (Consuma lichide), al carei presedinte onorific este Michelle Obama. „Drink Up” este derulata de Parteneriatul pentru o America mai Sanatoasa, care coopereaza cu sectorul privat pentru a indemna americanii sa bea apa.

Obiectivele noastre pentru 2020

Pana in 2017: Impreuna cu partenerii, sa lansam o platforma cu acces deschis care sa ofere statistici globale cu privire la obiceiurile de consum de lichide ale persoanelor.

Pana in 2020: Sa lansam, impreuna cu parteneri publici si privati, campanii nationale de promovare a hidratarii sanatoase in 10 tari.