Sort by

Respectarea normelor

 

Obiectivul nostru:

  • Asiguram o comunicare de marketing responsabila pentru copii.
  • Comunicare responsabila pentru consumatori.
  • Conformitate deplina cu prevederile Codului OMS pentru produse specifice.

Progresele noastre:

Codul nostru de Conduita in Afaceri specifica anumite standarde minime ce nu pot fi negociate, in arii cheie ale comportamentului angajatului, incluzand conformitatea cu legile, conflictele de interese, anti-trust si corectitudine, mita, coruptie, discriminare si hartuire, si integritate. Credem in importanta concurentei libere si ne angajam sa actionam cu integritate in toate situatiile.

Politica noastra de Resurse Umane specifica atitudini precum respectul reciproc, increderea si transparenta in relatiile interumane si incurajeaza comunicarea deschisa si cooperarea.

Respectam conventiile internationale privind drepturile angajatilor, nu toleram discriminarea din motive precum originea, nationalitatea,religia,rasa, sexul,varstasauorientarea sexuala sau angajarea in orice fel de hartuire verbala sau fizica bazata pe oricare dintre motivele prezentate mai sus sau din alte motive. Sustinem libertatea de asociere a angajatilor nostri si recunoasterea efectiva a dreptului de negociere colectiva prin uniuni sau alte tipuri de asocieri. Respectam drepturile angajatilor la intimitate.

Ca mod de lucru, Nestlé respecta pe deplin legile nationale si internationale. In cazul in care nu exista legi sau exista ambiguitate in cadrul legilor, Nestlé are orientari interne, adesea mai stricte decat legile nationale existente. Strategia de baza a afacerii noastre este construita pentru a sprijini consumatorii sa aiba o dieta echilibrata si mai sanatoasa.

Principiile de Comunicare Nestlé adresate consumatorului contin reguli obligatorii privind comunicarea de marketing pentru toti consumatorii, incluzand reprezentarea corecta a alimentelor intr-un mod care nu incurajeaza consumul exagerat. In plus, principiile specifice ne ghideaza comunicarea catre copii, incluzand lipsa de publicitate sau marketing catre copiii sub sase ani.

Publicitatea catre copiii cu varste intre 6 si 12 ani este restrictionata la produsele care indeplinesc criterii predeterminate nutritionale, incluzand limite clare privind valoarea energetica si ingrediente precum zaharurile, sarea, grasimile saturate si acizii grasi trans.