Informare si dialog

Angajamentul nostru: sa asiguram informatii importante si exacte, precum si dialog constructiv cu privire la mediu

Consideram ca este mai probabil ca oamenii sa adopte comportamente mai durabile daca au acces la informatii clare, relevante si bazate pe date stiintifice. Intentionam sa incurajam oamenii sa traiasca mai durabil, de exemplu prin implicarea lor in reciclarea si reducerea propriului consum de energie si resurse naturale.

Obiectivul nostru pentru 2020

Pana in 2016: Informatiile privind mediul, bazate pe fapte, vor fi accesibile consumatorilor din toate tarile, oferindu-le posibilitatea de a face alegeri informate si de a reduce propriul impact asupra mediului.

Pana in 2020: Atat prin canalele noastre digitale, cat si prin alte modalitati, vom creste disponibilitatea si coerenta informatiilor pentru consumatori despre mediu, bazate pe fapte.

Progresele noastre

Evaluarile privind ciclul de viata al produselor ne ofera o imagine clara asupra performantei de mediu a produselor noastre. Ne folosim de rezultatele acestor evaluari pentru a ne informa consumatorii si alte parti interesate. De asemenea, le oferim recomandari cu privire la modalitatile in care pot evita risipa de alimente si refolosi, recicla sau elimina ambalajele. Numeroase dintre produsele noastre evidentiaza aspecte de durabilitate a mediului, specificand ingredientele, metodele de fabricatie si standardele adoptate, inclusiv Orientarea noastra privind aprovizionarea responsabila.

Atat la nivel intern, cat si la nivel extern, colaboram cu partile interesate pentru a asigura comunicarea de informatii relevante, bazate pe date stiintifice. In 2016, am transmis informari consumatorilor si altor parti interesate cu privire la ambalaje, site-uri web despre branduri si site-uri web ale societatilor, in 131 de tari. Am creat coduri de Reactie Rapida (QR) in 50 de tari, prin introducerea ambalajelor pe site-uri web pentru terminale mobile, care au un continut legat de acestea, prietenos cu utilizatorul.