Sorry, you need to enable JavaScript to visit this website.

Beneficiile cerealelor de mic dejun

Beneficiile cerealelor de mic dejun

 

Cu toții știm faptul că micul dejun este cea mai importantă masă a zilei. Acesta ne pregătește și ne umple de energie pentru a trece cu bine de toate provocările zilei ce urmează. De aceea este important să alegi cu grijă de unde îți vei lua nutrienții în fiecare dimineață.

Cerealele de mic dejun sunt o alegere populară în acest sens: se prepară rapid și ușor dimineața, conțin vitamine, nutrienți și fibre importante pentru corpul tău și sunt ușor de personalizat pentru gusturile tale. Pentru a te asigura că primești ce este mai bun de la cereale, optează pentru cereale integrale.

Beneficii

Cerealele integrale conțin fibre

Fibrele din cerealele integrale sunt substanțele care te ajută să ai o digestie ușoară și normală. De asemenea, consumul regulat de fibre poate ajuta la un nivel normal al zahărului în sânge, precum și un nivel de colesterol scăzut.

O sursă de vitamine și minerale

Vitaminele și mineralele sunt importante pentru metabolismul tău, iar lipsa lor poate duce la oboseală și iritație. Cerealele integrale conțin magneziu, fier, potasiu și vitamina B, iar acestea sunt ideale de consumat la micul dejun. Astfel, vei începe ziua cu o masă delicioasă și plină de nutrienți și îți vei asigura sursa de energie pe întreaga zi.

Cerealele integrale sunt sățioase

Substanțele nutritive din cereale vor reuși să îți satisfacă apetitul pentru o perioadă mai lungă de timp. Atunci când micul dejun nu este hrănitor, senzația de foame apare foarte repede și nu te vei putea concentra la fel de bine. Cu un mic dejun sățios, te asiguri că ai parte de energia necesară pentru prima jumătate a zilei.

Ajută la menținerea greutății

Cerealele au un conținut scăzut de grăsimi, iar conținutul ridicat de fibre, vitamine și minerale îți vor ajuta digestia și metabolismul. De asemenea, fiind o variantă sățioasă de mic dejun, organismul tău se va bucura de energia obținută pentru mai mult timp. Astfel, nu vei fi tentată să apelezi la gustări bogate în calorii pentru acel plus de energie.

Pot fi consumate împreună cu alte alimente

Deoarece ritmul zilnic este atât de alert, poate fi dificil să te asiguri că ai parte de toate substanțele necesare oganismului. Din fericire, cele mai multe persoane consumă cerealele integrale simple, cu lapte, însă acestea pot fi consumate și cu iaurt, presărate în smoothie-uri sau împreună cu fructe. Astfel, te poți asigura că micul tău dejun este cât se poate de nutritiv - pe lângă beneficiile cerealelor, vei obține vitamine și minerale din fructe sau calciu din lactate.