Sorry, you need to enable JavaScript to visit this website.

Comunicam atent cand vine vorba de copii

 

Angajamentul nostru:

In desfasurare: Asiguram o comunicare de marketing responsabila pentru copii.

Progresele noastre:

Progresele noastre: A fi lider in nutritie, sanatate si wellness inseamna ca toate produsele Nestlé sa fie comercializate in mod responsabil. Comunicarea de marketing Nestlé, actualizata din punctul de vedere al politcii pentru copii, intareste angajamentul nostru fata de activitati de publicitate si marketing responsabile. In cazul marketingului pentru copii, Nestlé aplica criteriile nutritionale UE. Astfel, Nestlé nu se adreseaza in comunicarile sale copiilor sub sase ani. In plus, nu dezvolta activitati de marketing catre copii pentru produsele din categoria dulciurilor (napolitane, ciocolata, batoane de ciocolata si bomboane).

Activitatile de marketing pentru copiii cu varste cuprinse intre 6 si 12 ani sunt implementate numai pentru produsele care indeplinesc criteriile nutritionale acceptate la nivel european (angajamentul UE) si criteriile nutritionale Nestlé.